kändisspotting i malmö

2010-11-13

vi fick några sekunders ögonkontakt. jag vet inte vem hon skrattade åt, tjejen på skyhöga klackar som verkligen inte kunde gå som hon skulle, eller min immitation av henne. jag log. hon log tillbaka. själv struttade hon längs gatan med sin lilla hund iklädd någon fruktansvärt brokig & vulgär dress. plötsligt slog det mig vem fasiken det var...maria popko, från skånefruar, ni vet. & prince, jycken som älskar kaffe-latte. jag skrattade av lycka blandat med förakt. jag gillade hennes karaktär i showen; blåst men busig. jag var tvungen till att kalla henne något fult, inte så att hon hörde givetvis. för hon ger ju ett ganska så stereotypt uttryck, när hon ser ut som hon gör, men om jag fick möta henne igen, då skulle jag lätt bjuda både henne och vovven på en latte, i utbyte mot några heta tips för att lyckas.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0