god tisdag !

2010-11-09

ni ska se mig just nu, eller inte ! morgonfrissan aka lång oborstad hästsvans. oversized tisha med cool lady på, ett par farfarsrutiga flanellpyjamasbyxor och något så märkligt som kallas jaktsockar (?). det är helt enkelt strumpor som är sjukt tjocka och sjukt varma utan sömmar för att minimera risken för skoskav. i denna fullkomligt smaklösa utstyrsel springer jag upp, ner, upp ner, upp ner och upp, ner från tvättstugan. förvisso är det bara torkning kvar så jag kan pilla navelludd i godan ro. kanske lite frukost hade suttit fint ? magen mullrar som åskan själv ! efter frukost, yoga och efter yoga, fanny, ella och venessa. god tisdag på er myror !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Agge, när ska du förstååå de!? DU E ALLTID SNYGG! (där alltid e understruket)

Tack för idag min vän <3 -Jag älskar våra tisdags-dejter!

2010-11-10 @ 00:08:19
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0