förberedelser

2010-11-26

magen kurrar, halsen svider, håret droppar och mina händer är så torra att jag nog skulle kunna slipa sovbordsbenen färdiga. sandpapper-effekt, jadå. dilemma nummer ett hade jag tänkt lösa så fort som möjligt med att äta frukost. några liter te kanske kan råda bot på en hals i uppror. att håret droppar det får jag helt enkelt leva med ett tag till. jag hatar nämligen att föna håret. jag blir så jäkla varm och får klimakteriesvettningar i pannan. mina sandpappershänder ska lilla mamma få ta hand om när jag kommer till vellinge. hon har mirakelkurer som heter honungslotion och olivolja. idag är det förberedelser som gäller. bara att ladda om från förra helgen. jag måste bottna med största frukosten !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0