2 timmars slit, 30 minuter var OK

2010-11-02

jag vet inte om det är ett skämt, men jag vill nästan tro att det är det. jag uppdaterade här för 2 timmar sedan, ungefär. jag gick direkt och ställde mig framför tvn och av två timmar vart 30 min effektiv yoga & muskelträning. jag insåg inte förrän jag var färdig med alla rörelser att det gick att kombinera ihop dem till ett pass. jag slipper titta på alla instruktioner som var och en är en hel evighet långa. jag är nöjd. jag är en idiot när det gäller att apa efter någon annan. jag har sämst koordination och är oftast några sekunder efter. i slutändan resulterar det att mitt humör ballar ur och jag ger upp. -om jag hade vart på ett gym vill säga. här kan jag bara ta om övningen och få det hela långsamt förklarat för mig. 30 minuters effektiv träning, det är alltid en start !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0