zakura

2010-05-10

jag är verkligen tacksam för att jag inte lider av pollen- allergi eller liknande. det vackra vårvädret tycks ha lämnat oss, och kvar stundar höstrusk, men jag kan inte låta bli att njuta för det. magnolian står i blomm och så även alla fantastiska japanska körsbärsträd. bilden har jag snott, men jag ska ut och knipa någon bild i närheten av lägenheten snart. vi har två gigantiska träd på vår gård, så de kan jag kanske visa er. jag älskar sommarbröllop...jag menar; klarblå himmel, ljumma vindar, jordgubbar och massor med vackra blommor. men jag överväger en vigsel under en hel lund av blommande körsbärsträd.
OBS ! jag drömmer, jag & rasmus ska inte gifta oss - inte än. hihi. nu måste jag skynda mig, ska snart iväg på praktik och jag misstänker att det blir en lång dag, men en kul dag ! ha det så bra idag, smultron !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0