vila i frid

2010-05-07

vila i frid vår älskade lille katt
så här i efterhand kändes det som att vi berövade dig det mest värdefulla; livet. du hade kanske lite tid kvar att ge oss. att se dig djupt i ögonen och att veta att nu är det gjort, nu är du på väg bort - är bland det tuffaste jag någonsin upplevt. ditt sista jam ekar fortfarande i mitt huvud och hur du sakta och fridfullt tillslut somnade in, med din familj tätt intill dig - är en upplevelse jag länge kommer att minnas. det är inte förrän nu som det är verkligt att du faktiskt inte kommer tillbaka.

du var så fin med ditt glitter runt halsen och en blomma från din favoritplats i fönstret ut mot tädgården. insvept i en handduk hemifrån fick vi lämna dig till att komma hem någon annanstans. jag saknar dig redan, du har gett oss så mycket. men fastän att jag saknar dig så otroligt mycket redan, så vet jag att du har det bra och att du just nu jagar efter din mammas svans.
det kommer alltid att vara ni, mina små husdjur...fnattis & kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0