send them your heart so they know that someone care

2010-05-08

jag är kanske sist i världen med att ha upptäckt den här versionen av we are the world. hur som haver, detta måste vara en av de bättre låtarna som gjorts, eller ? idag har det i alla fall vart konfirmation av ett gäng som jag sent kommer att glömma. deras tolkning av denna låt var också major & jag är fortfarande alldeles piggig av gåshud när jag tänker på deras sång, skådespel och övriga insatser idag.

det är alltid lika kul att se mänsklig förändring. det kanske inte alltid behöver innebära något revolutionerande och det behöver kanske inte heller vara något enastående stort, men att se glimten i ögat på någon som man aldrig trodde brydde sig är en känsla som är svår att beskriva. det gör så himla gott i hjärtat när man tillslut ser att man faktiskt kunnat göra intryck och förändra någons tvära uppfattning. och med detta sagt, you know; love is all we need & det är faktiskt ingen förlust att ägna lite tid åt sådant som egentligen inte intresserar en från början. jag ser det alltid som en vinst oavsett, att vidga sina vyer och skaffa sig nya erfarenheter ger bara öppningar & nya möjligheter. eller har jag fel ?


Kommentarer
Postat av: Svärmoor

Du har sååå rätt - fortsätt så. Stor kram

2010-05-10 @ 09:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0