once again, embrace life- för att varje dag är den kick ass bästa gåvan man någonsin kan få

2010-05-14

jag kan inte tjata om det tillräckligt. jag älskar att äta frukost. ja, även om det innebär att en surrande dator är mitt enda sällskap. jag är alltid klar i skallen på morgonen, jag är glad och oftast utvilad och jag älskar att lyxa till det genom att se till att det där lilla extra alltid finns på frukostbordet. faktiskt så sitter jag vid frukostbordet nu. i en hel vecka har frukosten ätits i soffan, men nu kan man faktiskt sitta i vårt kök. det är mysigt. bilarna på nobelvägen susar förbi, och jag myser i kroppen...för jag kan sitta här 20 minuter till och bara gosa med min kopp earl grey. just det, jag återfinns på märtas idag 9-16...it's going to be a kick ass day & i eftermiddag får jag nog fikabesök av lundborgs bröderna. det är alltid så kul att jobba när det kommer förbi människor som jag känner. då blir jag extra glad !

ha en fab dag, i malmö är vädret genommulet...men inte bölar jag för det. jag lever i all tänkbar lyx som läget är i alla fall, så om solen inte står på och värmer förjämnan är jag inte lissen. well, well...jag tänker återgå till frukostmys-by-myself, pronto ! för att det är kvalitet !

so long babies,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0