no more

2010-05-16

något hände med att att vara GI-smart. jag ser tillbaka på den här helgen och ryser av bara tanken. hur mycket godis & skit har jag inte stoppat i mig egentligen ? jag har aldrig gjort det och inte tyckt att det vart någon idé att sätta i verket heller, men nu blir det andra bullar. i'm doing it. jag ska hålla godisförbud.

ja till nötter, popcorn, kakor (jag jobbar på ett café FFS) torkad frukt och mörk choklad. jag måste bara bli kvitt allt lösgodis jag pillar i mig. det kostar och skadar, så ja. jag ska hålla mig undan lösgodis i 6 månader från och med nu. jag har faktiskt en halva fransknougat i väskan...äta eller slänga ? den skulle kunna agera som belöning om 6 månader, men hur god är den då ? kom dock på den briljanta idén att om jag slänger den nu, kan jag få köpa en ny om 6 månader. deal ? it is on !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0