måndags- göra

2010-05-24

jag har lyckats ta mig ur sängen och det är strongt. den var så himla skön och helst skulle jag bara vilja ligga kvar hela dagen.

efter cocos-toppsbak ska jag packa ihop mig och sen göra vellinge, några ärenden behöver göras. det blir också läxläsning med mina små mönster elever. ikväll kommer svärmor kim och kaj hit och då ska cateringen inför vickans student planläggas och jag känner mig lite oförberedd, men vickan har lagt upp lite idéer så då har jag lite att utgå ifrån.

när jag skrev igår, så skrev jag att min dag skulle typ vara halvledig. nu känner jag att jag är ganska uppbokad och jag hoppas att jag kommer att hinna med allt. jag ska försöka koncentrera alla vellinge ärenden så att jag slipper flänga, det är så himla jobbigt.

oj oj, dags att ta tag i dagens bestyr. jag måste komma ur min morgonrock. den är antik...men jag älskar den och dessutom är det mammas gamla. perfekt när jag saknar henne !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0