Kattis

2010-05-04

imorgon blir en sorgens dag. jag får dåligt samvete av att ha varit så uppe i allt med hemifrån- flytt och jobb. även om det kanske inte märks så är jag ledsen, men jag har knappt hunnit känna efter. det går inte att på något sätt beskriva hur mycket du betyder för oss - inga ord räcker liksom till. du har gett oss så mycket, men imorgon tar ditt lidande slut. du anar ingenting, eller så gör du kanske det. jag hoppas att du ska tycka att det är befriande. vi hatar att se dig så ynklig, så sjuk och så olik vem du egentligen är. inget i världen kommer att kunna ersätta dig och din mamma - ni har funnits där under min uppväxt och ni har varit precis så som husdjur ska vara. jag kommer att sakna dina klumpiga rörelser, ditt jälla jam och att borra näsan i din päls. det finns inget som tröstar så som när du kommer intill och buffar med din lilla panna mot en.

jag älskar dig lille katt !
din lill- matte.



Kommentarer
Postat av: Svärmoor

Vet inte om det är någon tröst just nu, men du får pussa på Trulle hur mycket du vill framöver! Kraam

2010-05-05 @ 14:28:56
Postat av: mariaohlin

tack svärmor :) det ska jag göra ! och hemma, alltså hemma hos mamma & pappa...skuttar redan två små manks/norskskogs/perser- katter: sessan och oskar, så söta !

2010-05-07 @ 07:24:54
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0