jag <3 cocostoppar

2010-05-10

cocostoppar, finns det någon mer fantastisk liten sötsak ? jag bakade och gjorde mängder av smet idag på jobbet så kunde inte låta bli att gå inom affären på väg hem så att jag sen kunde ställa till med bak. ungnen är premiär- bakad i nya lyan och nu vet jag att jag ska passa allting en aning extra för mina toppar blev lite väl mörka i toppen. det gör inget för de smakade gudomligt ändå. de står här, framför mig på bordet och jag kan inte sluta titta på dem. jag ska nog unna mig själv en till sen till hollywoodfruarna och en kopp te.

m.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Allt med kokos är guld!

2010-05-10 @ 20:27:46
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0