första inlägget från mobilt bredband i nya lyan - ändå stort !

2010-05-07

mitt i all denna sorg och saknad är jag den lyckligaste sambon i världen. vi är inflyttade i vår lya och allting känns fantastiskt. ännu lever jag i lådor och att surfa med mobilt bredband är en ny erfarenhet för mig, men det verkar funkar så jag är nöjd ! strax ska jag kila genom malmö- morgonen och ta mig ut på min nya pendlarsträcka till höllviken. bäst att jag sätter fart så att jag är ute i god tid. i helgen gör väl jag och rasmus ett försök att packa upp oss. jag blir stressad av oordning, det vet ni ju. så att fixa lyan är prio ett, och att träffa emma och chrille. tror jag ? nu, frukost ! mums.

stay tuned,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0