ett knäckebrödsätande förkylningsmonster comin' through

2010-05-26

det är inte okej att vara sjuk när vädret skriker vår ute, och det är verkligen inte okej att vara sjuk när man mer än någonsin vill vara på plats på jobbet.

okej, det är ingen dunderförkylning som senast, men huvudet känns svullet, ekande och ömt...så även min stackars hals, -okej...kanske inte enkande då.

dagen har jag tillbringat mestadels i sängen. jag skojar inte att det skönaste som finns när man känner sig kass, det är att sova.

jag och rasmus gjorde willys innan och fyllde på med lite gott. ikväll ska vi göra omelett och steka champinjoner. det blir precis lagom som kvällsmat. jag antar att jag måste fylla på med något annat än knäckebröd. wasa husman är så jäkla underskattat, inte sant ? med märta's plommon/ äpplemarmelad och goudaost...alltså jag skulle kunna leva BARA på det !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0