lights out

2010-03-09

vad var det som hände ? jag har inte diktat sen jag var 13 bast & försökte rimma på älskar & hatar. kärleken tar en med på de mest fantastiska resor man kan tänka sig. jag är ett rullande klot av känslor ikväll. se upp så jag inte krossar er med min verbala rörelse.

nu ska jag göra ett armband och sen vagga min kropp i dvala. imorgon vaknar vi till friska tag, det är en ny dag ! jag bär bud om stor glädje, en glädje för hela folket... att jag i denna stund gör ett utdrag ur julevangeliet fick mig plötsligt att må illa - jag är inte frisk !

i say it out loud;
i vote for world peas my sisters n brizzles.

godernatt,

m.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas dü har en fin dag! :)

2010-03-10 @ 11:57:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0