ja, jag behöver DIN hjälp !

2010-03-10

bloggen fick sig en vårstädning. jag gillade den där slingan med kul gubbar ett tag, men nu mår jag bara illa av att titta på den. en ung twiggy fick ta plats överst istället och det är väl inte helt fel ? jag är dock inte helt klar, och inte heller helt nöjd. jag skulle vilja ha en liten presentation (se bilden nedan) till vänster ovanför alla inlägg, kategorier, arkiv och länkar. hur jag än gör vägrar den att dyka upp där, suck. vet du hur man gör ? i så fall, snälla hjälp mig !



Kommentarer
Postat av: matilda

Nja i sånna filmer kan man inte riktigt bedömma han utseende, han ser ut som en pajas då ju ^^

Jag ska nog se den, verkar helt underbar!

2010-03-10 @ 15:10:03
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Fanny

De e så jag oxå vill ha! Snart får designen på blogggen ändrats, men de kanske vi kan göra efter det att bebbe fötts (får då vill jag ju ha en bild på min lilla skönhet Ella såklart)

Snyggt som tusan blev de förretsen! Twiggy e gud! PUSS!

2010-03-10 @ 17:44:19
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0