it takes time to love

2010-03-04

whaddup ? slänger iväg några schyssta låttips så här i kvällningen. min kropp spirar av vårkänslor och jag njöt till max när brillorna satt placerade på näsan och jag gick och värmde mitt face under en lång promenadas. hur efterlängtad är inte solen ? ska snart åka med min prins till vårt andra hem, fanny & lajnes casa. deras nya lya är så nice. lite missplacerad borta i svedala, i meen, det blir inga spontankvällar med gotte och hämtmat bara så där om vi skulle få lust, eller jo det kan det nog bli !  fast jag tror att svedala är the place to be, och om det dyker upp den flottaste av dem flottaste 2orna i todo el mundo då är jag inte sen med att packa flyttlådorna.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad orättvist att ni har sol.. Vi har haft snö och sviiinkall snålblåst hela dagen.. Äckligt!



Härligt att du gillade det på jobbet :) Och tur att vi båda har fantstiska föräldrar som ställer upp i vått och torrt..



Ha det bra vännen <3

2010-03-04 @ 19:43:03
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: K

Älskar också solen, har saknat den :( Och Saknar dig!! Måste ses snart min marris <3 <3 Puss puss puss älskade du <3

2010-03-04 @ 20:09:24
URL: http://thisiskay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0