host-host

2010-03-31

preppar halsen med bafucin och en balja med grönt te. jag vet inte hur eller varför, men halsen verkar inte vilja som jag vill. okej, att det var ganska blåsigt och kallt ute igår när jag var ute och sprang, men halsont och hosta är väl lite att ta i ? hur som haver tänker jag inte ge upp - jag har ingen feber så visst ska det tränas pilates idag med. har egentligen planer på att träffa fanny, men jag ska höra hur hon vill ha det - om hon vill ses, när hon har cirkus två veckor kvar av sina graviditet. jag tror inte att jag kan ha det på mitt samvete, om hon skulle bli förkyld och hostig. jag ska strax hoppa i duschen & sen iväg för att jobba ett par timmar. ändå lagom.

ha det så bra idag, talk to you later.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0