fredag, i said !

2010-03-19

hey babycakes !

jag har varit vaken sen klockan halv 8, mer eller mindre. jag och karln tog det lugnt hela morgonen och nu ska jag ta tag i dagens bestyr. jag ska göra en visit söder om. idag blir det äventyr i trelleborg & jag hoppas på goda nyheter sen längre fram.

jag vet inte hur det är möjligt, men jag vaknade typ sjungandes på den här låten. jag måste haft låten i huvudet redan igårkväll för det var verkligen det första som ploppa upp i huvudet imorse bortsett från att jag var tvungen att krama min gosse.

det känns som att regnet hänger i luften, men jag är ändå sugen på att gå i vita tygskor idag. i stan igår med bästa vännen blev det en tisha, ett par jeans och tygskorna. förlåt, men jag tycker faktiskt att tygskor för 99 spänn är en förbrukningsvara. jag lider kanske av extrema besvär, men när jag har haft ett par vita tygskor hela våren och hela sommaren vill jag bara kasta dem sen och köpa ett par nya fräscha till nästa säsong. jag brukar vara ganska duktig på att smutsa ner vita tygskor med diverse trevligheter...

spotify ska få fortsätta förgylla min förmiddag med musica och spellistan dagen till ära heter: i see your face drop ! nu ska jag skynda in i duschen och fräscha till mig. när jag kommer hem sen blir det jogging och pilates - yeey !

m.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, det gör jag inte. Det har faktiskt varit några som frågat om de får köpa, men jag känner att jag inte är tillräckligt bra på att sy för att kunna sälja :) Man vill ju gärna att sömmarna skall se rätt okej ut så att folk inte blir för besvikna sen, haha.



Oh, pilates! Jag försökte mig på det förut och tyckte det var grymt skönt för kroppen. Men det har blivit som med all annan träning, glöms bort liksom. Hm, kanske dags att ta tag i det igen! Går du nån kurs eller gör du det själv hemma? :)

2010-03-20 @ 01:10:56
URL: http://phyllisholly.blogg.se/
Postat av: sara

tack söta du! :)



hoppas du får en rolig dag! själv ska jag bara ta det lugnt och mysa!

2010-03-20 @ 08:23:10
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0