F to the RIDAY !

2010-03-26

jag ska strax sätta på mig jeansjacka (lite väl modigt kanske, men jag måste) och tygskor och sen blir det stan med två gånger lundborg. det är ingen vanlig dag på söndag, utan det är rasmus födelsedag. han blir gammal skrutt och fyller 22.

gjorde tidernas miss tidigare imorse. lyckades ta mig in på hm's hemsida, trots att jag förbjudit mig själv. vips så hade jag klickat hem ett gäng godbitar. skorna jag suktat efter är slut, men jag ska ligga på så jäkla hårt för att få tag i ett par ! måste måste måste måste haaaa !

i eftermiddag blir det jobbcoaching och när jag kommer hem efter det ska jag springa och träna pilates. jag ser faktiskt fram emot det - vädret är så nice. vem vet, jag kan kanske träna pilates på terrassen ? over kill ? might be, men schteker solen, så schteker solen !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0