måndag

2010-06-28

är boende hemma i v-town en dryg vecka. di gamle har lämnat mig och rasmus i huset med två odjur. själva glassar de italien runt. lake garda - amalfi - roma. är det någon mer än jag som är avundsjuk ? fast, jag unnar dem det ! de blev ju snuvade på sin tripp i våras thanks to askmoln.

vädret är otroligt. jag fattar inte att det bara kan vara så hett och underbart i luften. det trista är dock att jag får titta ut på det vackra vädret för att jag bara jobbar. jag klagar inte - jag har ju ett jobb ! fast det är fortfarande lite jobbigt att höra om allas stranden planer, och se alla brunbrända kroppar och så vet man att man inte har en enda ledig dag denna veckan. suck.

sessan och oskar lever rövare och brottas överallt i princip. det ser lite läskigt ut när de gnager på varann och skickar ut alla klorna, men jag antar att det bara är lek. jag verkligen saknar husdjur, speciellt såna här små rackare med sjukt mycket personlighet och energi. jag är dock lite putt på sessan som hängde sig i min nya solklänning som jag hade på mig, och ja hon skickade alla klorna i benet på mig.

nu fotboll med lundborgs bröderna och sen ska jag nanna kudden inför jobb imorgon.
jag hoppas på någon timme i solen med efteråt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0