jag vrider det mustigaste ur dagarna - det gäller att ta vara på ALLT

2010-06-29

jag passar på att ta vara på dagarna när jag jobbar "normala" tider, dvs 8-16. idag tog jag mig dock friheten att gå redan vid halv 3. att sitta inlåst bakom en dator och göra i princip ingenting kändes inte speciellt värt när solen skiner sina fantastiska strålar.

jag ringde min svåger och bokade honom för solning och skitsnack i trädgården - det blev det tillslut. jag pressade först rygg och sen mage flitigt mot gräset ihopp om att fånga lite sol och bli brun. och för att vara eftermiddagssol lyckades jag nog ganska bra. det känns så nu i alla fall.

fanny, linus och lilla ella kom från svedala för en spontan mysmiddag. jag lyckades, tror jag och alla blev mätta och belåtna. det gullades med smultronet och vi hade himla trevligt. jag hatar att vi ses så sällan. i lyan är vi utan bil och att ta sig kommunalt till svedala funkar, men görs väldigt sällan. jag tror inte ens att vi har åkt dit en enda gång kommunalt. åh, jag funderar seriöst på att titta på bostad närmre fanny och lajne. ni är bäst !

nu fotboll. YES, snart är VM slut. jag orkar inte vara så icke insatt och nu är det to late att engagera sig. hejar dock ganska så mycket på hm, äsch jag vet inte. spanien kanske ? fint språk, oftast snygga människor, god mat och man blir glad av att titta på deras flagga. att de antagligen spelar ganska bra fotboll känns överflödigt. höhö.

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

NI e bäst, agge! Tack så jättemkt för igår... nu ser jag att min "matlagnings-skills" inte e något att komma me :)



Gillar din kommentar angående spanien oxå -de e banne mig SÅ man ska komma fram till vem man hejjar på :) :)



Puss <3

2010-06-30 @ 12:33:54
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0