FAN-tastisk dag !

2010-06-15

trots att jag; möttes av regn i stan efter en hyffsat fin dag i vellinge och att post-service-killen vägrade ge mig min post då mitt pass tydligen hade passerat bäst före datumet och att jag gick fel när jag skulle hem och dessutom fick vänta en dryg timme hos polisen på: "tyvärr, för att skaffa en giltig legitimation måste du ha en giltlig legitimation" har min dag varit fantastisk. jag svor en lång stund, men nu har jag hämtat andan. rasmus får ta mycket skit när jag har mina downs, och jag älskar honom för att han är den mest tålmodiga jag känner. ikväll äter vi pastasallad med diverse. den ser så där rustik och lantlig ut med allt möjligt gott. i ugnen ligger en helstektkyckling som jag glaserat med honung. jag hoppas att min älskling ska bli mätt och belåten ! det förtjänar han när hans sambo vart ett åskmoln med pms idag.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0