dags att göra en inventering i ordförådet ? ut med det gamla och in med det nya !

2010-06-30

..."kan vara bland det bästa..." -är ett uttryck som jag missbrukar just nu. jag säger det gärna om sådant som är ätbart. och inser ni inte hur fel det blir när jag kan säga det till samma personer men om många olika saker ? men, ja...jag tänker inte på det. jag stör mig och på att jag, när jag samtalar med särskilt vuxna människor, och jag håller med, svarar jag alltid: precis och absolut. jag känner mig så jäkla tillgjord och korkad. det känns så "hon-tror-att-hon-vet-vad-hon-pratar-om,men-istället-för-att-nicka-och-se-glad-ut,fyller-hon-i-med-totalt-värdelösa-ändå-ganska-uttrycksfulla-ord-ihopp-om-att-låta-smart" ibland vill jag bara; save me from me !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0