sommarregn

2010-07-15

jag kan vara en av de få som tycker att våt asfalt luktar sjukt äckligt. doften är verkligen sur och stickande och jag undviker att vara ute när det regnat på sommaren för att doften göt mig illamående.

nyss kom det en skur, och jag fick hålla för näsan när jag gick mellan tvättsugan och vårt hus. doften, jag klarar verkligen inte av den, men att känna små, ändå varma, stänk på ryggen var däremot uppfriskande. medelhavshettan har verkligen gjort att man längtat efter dagar inne, när regnet står som spön i backen utanför. -fast jag har inget emot om det torkar upp och blir solväder i eftermiddag. det hade också varit skönt !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ÄLSKAR doften :)

2010-07-15 @ 13:26:01
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0