igår blev det...

2010-07-24

...trädgårdshäng med det sötaste lilla "kollektivet" på södergatan i svedala. (ja, trots att det är ett hus med flera lägenheter, känns det mer som ett kollektiv när alla sitter och dricker och äter av vad alla plockat med, samt typ passar varandras ungar.)

...skoprovning med fannos. hon klickade också hem samma fantastiska marbles som jag gjorde och hon blev snyggare än vanligt. som grädde på moset kom jag hem med ett par härliga ballerinor med nitar som var för små, så jag beställde ett par likadana till henne i en annan storlek. jag och fannos kan ha den bästa smaken i världen.

...smakning av världens starkaste pepparfrukt som fanny och linus granne importerar från mexico. jag dog en liten stund, sen kände jag mig uppfriskad.

...en tidig taxi hem till min utslagna karl som låg raklång på soffan och knorrade. när han inte är hos mig saknar jag honom så hjärtat värker !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0