uppsatsskrivning going strong

2010-01-07

jag och rebecca har skrivit uppsats hela dagen. den är snart klar. imorgon är deadline, men vi har bara några små detaljer kvar innan vi kan lämna den ifrån oss - vi kommer bli klara i tid.

eftersom att malmö högskola är malmö lekskola så finns inte lärarna alltid tillgängliga. filmen som vi spelat in till det här projektet har legat under process i veckor. vi har inte kunnat avsluta den & det har varit sjukt frustrerande eftersom att vi ville avsluta den först av allt.

imorgon, när det är deadline måste vi till skolan för att göra en sista grej för att läraren behagat höra av sig idag. dagen innan skiten ska lämnas in !!!! okej...jag tänker inte ödsla mer energi på att vara irriterad, men enligt mig är det ganska ruttet !

ska fördjupa mig en sista gång i habermas och offentlighetsteorier. sen ska jag luta mig tillbaka & hålla kväll. det är inte mer än rättvist. tangenterna har fått glöda idag när jag och rebecca har drillat varandra för att uppsatsen ska bli perfekt. det är inte det bästa jag har skrivit, men jag är helt klart nöjd.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0