the best of the best

2010-01-07

efter att jag & rasmus hade lämnat en present till fanny igår begav jag till trakter jag inte besökt på mycket länge. exotiska skanör fick sig en rejält påhälsning. bästa vännen mötte upp mig på ica & sen bar det av hem till henne för att fixa lunch. vi tillbringade dagen som vi alltid gör när vi ses, med något gott och sen låter vi bara timmarna flyga iväg. det finns inga hämningar för vårt tjat, utan vi pratar, pratar och pratar. efter många dagar & nätter av eviga hjärnspöken är det skönt att kunna ventilera med en klok människa som min vän elmo. hon har svar på det mesta & har hon inte det, så har hon alltid något annat att berätta. när det sen var dags för mig att ta bussen hem, kom jag i höllviken på hur mycket jag saknade rasmus. så jag hoppade av och gick hem till honom. helt klart smidigt. känslan av att vara tvungen att träffa honom bröt ut så kraftigt & jag kunde inte bara motstå den. jag är världens lyckligaste som har honom !

m.

Kommentarer
Postat av: Svärmoor

Gillar de två sista meningarna ... Kram

2010-01-11 @ 10:02:27
Postat av: mariaohlin

Ja, men när känslan kommer är det bara att "go for it" !! Varje sånt ögonblick är så otroligt tacksamt - särskilt när man har honom på ett avstånd som är hanterbart. För ett år sen hade jag bara kunnat drömma om att göra sådär ! Kram tillbaka !

2010-01-11 @ 13:20:04
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0