...so don't try to change me

2010-01-04

det känns som jag har tagit semester från mig själv på något konstigt sätt. jag vill att allt ska vara som vanligt, men jag är inte riktigt som vanligt. det var som om någon stängde av en knapp när det plöstligt slog om till 2010. det känns som att jag inte bryr mig. jag bara rycker på axlarna & tror att allt ska bli bra utan att egentligen ha en aning om någonting. jag avslutade 2009 på bästa sätt & så fick 2010 världens sämsta start. jag känner att jag måste ta tag i mig själv. & kanske behöver vi inte älta det här fram & tillbaka i all evighet eftersom att jag kom på det i tid - att det inte känns så bra. jag är ordentlig, noga och längtar efter att få bli vuxen. jag slarvar inte, utan jag planerar allt i evigheter framåt & framför allt så har jag koll. imorgon ska jag återgå till det normala och börja strukturera min vardag igen. jullovet är över - åter till det normala. jag har lekt färdigt. faktum är att jag har en del på gång & då kan man inte bara nicka uppgivet och sluta bry sig. jag har saknat mig själv, men jag är tillbaka !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0