man vs. wild

2010-01-07

har krupit upp i sängen med rester av karamell kungen gotter. har laddat några avsnitt man vs. wild - första säsongen. emma tipsa om det igår. sjukt nasty. men bear grylls är så jävla intressant att lyssna på. fastän han äter en massa äckliga saker & utmanar sig själv så att det suger i magen på en, så kan man inte låta bli att sluta titta. han är cool, & jag skulle vilja vara lika äventyrslysten om honom.      förresten, vet någon hur mycket som är fejk ? jag är skadad från höstens studier - nu misstänker jag ALLT för att vara iscensatt. min kritiska radar är påslagen och hela tiden indikerar den om att något är tokigt, men samtidigt är bear grylls för cool för att misstros ! eller hur ?!

m.

Kommentarer
Postat av: Gry

Haha Aw fina du! Om du någongång skulle ha vägarna förbi är det bara att ringa! Tveka INTE! Har du tid på fredag får du gärna hänga med ut! nio hos mig (min mamma i ljunghusen) och sen KB för satt skaka dom lurviga! haha . Får man njuta av ditt fina sällskap? <3

2010-01-07 @ 18:15:20
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0