hey soul sister

2010-01-14

den här låten har gått på repeat hela eftermiddagen & kvällen. riktigt skön och man blir liksom glad. Jag har tillsammans med mamma & pappa plockat ner julen på riktigt. det känns så befriande. imorgon blir det storstädning & jag ska öppna upp för våren att ta plats i vårt hem.

jag har tänkt på en grej. hur duktig är man egentligen på att värna om sina relationer ? är du en sån som tar för givet att folk ska höra av sig eller hör du oftast av dig ? för mig varierar det en del, men jag har insett att jag bara kan bli bättre på att höra av mig till mina nära & kära.

man ska aldrig ta någon för givet. varje relation är en gåva. jag antar att det därför är särskilt skönt när man hittar tillbaka till någon som man inte haft kontakt med på länge. vad är vi egentligen utan våra vänner ? jag hade inte varit något. & jag inser att jag verkligen måste värdera mina relationer högre för att de faktiskt ska vara.

jag älskar er allihopa !

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig med! Puss

2010-01-15 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0