here comes the sun

2010-01-26

har ni varit ute i solen idag ? jag har det ! det har verkligen varit underbart. det började inte skymma förrän efter klockan fyra. jag passade på att vara ute vid två tillfällen och lapa i mig så mycket sol det bara gick eftersom att det inatt ska slå om och bli snöstorm...why, why - ooooh, WHYYY ?

informationsmötet på arbetsförmedlingen idag var allt annat än inspirerande, men jag ska träffa en jobbcoach nästa vecka & han ska hjälpa mig att fila på CV'et som ska skickas iväg nu i början på februari. guud, vad jag vill ha den här heltidstjänsten.

förutom att det varit en dag som bjudit på variation med trevligt sällskap från amanda, jobb och hemmafix så har jag varit obehagligt. klockan tre somnade jag i sängen framför ett avsnitt himym & tröttheten var så obehaglig & påtaglig att jag nästan trodde att jag var sjuk eller något.

ikväll ska jag plumsa i säng i tid. det behövs. innan dess ska jag prata med rasmus som varit duktig & varit i skolan idag. han kämpar på med långa dagar och tentor, min älskling ! jag saknar honom varje sekund jag är utan honom. jag hoppas att det för allt i världen bli aktuellt med en ihopflytt snart så att man kan rå om honom på heltid när han är slut efter tentaplugg och tågförseningar. nu sms'a han ! måste ringa !

vi ses,
m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bra fråga till min frågestund, Maria! Visst ses vi på fredag.. några ideér om vad vi ska göra? puss

2010-01-27 @ 15:22:48
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0