är ni trötta ?

2010-01-13

jag är trött ! jag är förvisso bara hemma & mellanlandar så ska uppmana mig själv att inte hinna känna efter för mycket. jag ska snart iväg igen och jobba. dagens slutseminarium höjde en inte direkt till skyarna, men klasskompisarnas åsikter får helt enkelt tas som konstruktiv kritik och inget annat.

måste passa på att ursäkta mig för mitt hysteriska asgrav som bröt ut mitt under en opponering. det är inte okej att få en fnitterattack som en 12-åring när någon pratar om allvarliga saker. jag tog 5 minuter, gick ut, skrattade av mig, och kom in till en något mer lättad stämning i klassrummet. jag fick i alla fall en hel del glada miner tillbaka. alltid något !

ska svepa det sista i min jättelika tekopp fundera lite över mina alternativ de kommande veckorna. jag vill verkligen inte fortsätta med skolan. jag hann bara läsa rubriken i metro, men det är någon tv-kanal som efterlyser någon som kan spela mumie & det lockar just nu mer än att fortsätta på mkv.

har jag tur ringer my academy i dagarna med mer att göra och det skulle vara räddningen ! känslorna som jag kände i höstas kommer plötsligt över mig igen & jag känner mig missplacerad. nog med vinterdepp !jag ska bre en macka till och sen ska nog batterierna vara omladdade för lite konfirmander. ikväll kommer jag ramla i säng !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0