wiwawawoo

2010-02-22

gjorde mig själv en tjänst idag. jag drog till solariet. hur skönt ? jätteskönt ! lite knäppt var det dock att hela världen försökte söka mig under samma 20 minuter. mamma ringde twice, jobbet en gång och sen ett 0411 nummer som jag blev jättenyfiken på att ringa upp.

när jag kom hem slog jag numret till 888, röstbrevlådan och vad fanns där ? jo, ett meddelande. 0411 uppmanade mig att ringa upp. today i took a visit to happyland, and i'm not coming back ! yepp, ystad saltsjöbad har hört av sig och nästa vecka ska det provjobbas. hur glad ? jätteglad !

jag och rasmus har inom det närmsta något mycket fantastiskt att undersöka. jobb lika med pengar. med pengar finns det möjlighet att skaffa sig vad ? just det. egen lya !  jag älskar att säga det, så ja: wiwawawoo !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snackar ni om att flytta hemifrån??? Tillsammans??? YEAY! Jag ääälskar idén om den är så =)

Jag är helt med dig om vad du menar me armbandet, men bestäm du själv, Maria! Vi får såklart se om de passar (om du nu vill ge dig till moi... eller SÄLJA de menar jag såklart!)

När ses vi?

PUSS <3

2010-02-22 @ 22:31:25
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0