she's back on track

2010-02-08

jag mår så otroligt bra ! förra veckan kände jag mig som deg - jag var så otroligt bortkommen och vilsen. ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle dyka under, men nu sitter jag här med ny luft i lungorna.

träffade min coach för första gången idag. jag har fått hopp om framtiden. han tror på mig & han har fått mig att börja tro på mig själv. för första gången i mitt liv kände jag mig 100%-igt trygg att prata om mina egna kvaliteter.

jag har aldrig varit den som kunnat skryta om mig själv, men för den delen är jag inte blyg. jag pratar ofta om mig själv och jag försöker ofta visa vilka kvaliteter jag besitter. jag är kanske inte tillräckligt medveten om hur jag för mig bland folk, men trots att jag är självsäker står jag fast vid att jag sällan skryter.

idag var jag i alla fall stolt. min insats var 100%-ig ! jag var ärlig och inte minst mot mig själv (något som jag insett att jag sällan är när jag resonerar om karriär och mål i livet) jag pratade från hjärtat och jag kände mig upprymd och lättad efteråt.

på fredag är det dags igen & jag ser fram emot att få komma på möte med henrik igen. han är som jag, dock av det motsatta könet, äldre och bredare. i alla fall klickade vi otroligt bra & jag vet att jag kommer att ha nytta av träffarna med honom. eftersom att han hjälpt mig att höja mitt självförtroende...redan ringde jag till my academy idag & uttryckte mitt missnöje angående lönen som inte betalats ut.

she's coming back & se upp för nu väller hon fram som en ångande vält. jag har på nytt fått inspiration och jag känner mig attraktiv - nu ska jag bara visa världen att jag är det också. tror ni på mig ? jag tror på mig - det är väl härligt ?

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tummen upp!

Om inte du lyckas,vem skulle då göra de? Så ser jag på de! =)

Puss o kram på bästaste svägerskan <3

2010-02-09 @ 10:43:16
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maria, du är förjävla bra :) <3

2010-02-09 @ 21:30:57
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0