gotte

2010-02-08

har tillbringat dagen med min fina vän amanda. jag är så glad att hon är tillbaka i mitt liv ! det är verkligen underbart att ha en människa i sitt liv som man kan prata med om allt. jag har flera sådana, men amanda är ändå något alldeles extra.

hon fick dessutom assistans i köket. vi kladdade ihop kladdmuffins som blev fantastiska. till middag klyftade jag potatis och sen gluffsade vi i oss ungsbakade sådana till fläskfilé & bea.

imorgon börjar lite allvar med att ta itu med sådant som måste tas itu med. jag är vuxen nu & då duger det inte att samla saker på hög. jag ska dessutom jobba & det är jag tacksam för. 

veckan ska jag sen se till att fylla med kvalitetstid med pojkvännen, CV-fix, jobbsök, städ, tvätt och bak. på onsdag får jag förhoppningsvis också sällskap till frukost. ludde kommer förbi en sväng innan han ska jobba. trevligt.

nu ska jag fimpa den här låten och borsta tänderna så att jag kan komma i säng. just nu sjunger livet på en refräng i dur och jag kommer somna med ett leende på läpparna. vad skönt det ska bli imorgon att vakna utan huvudvärk !

puss och godnatt !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0