swedbanks kundtjänst, tummen upp

2010-02-25

jag älskar människor som älskar sina jobba, eller som åtminstone älskar att hjälpa människor på sina jobb. med tanke på att killen på swedbanks kundtjänst jobbar med att hjälpa förvirrade människor som jag, anar jag att han trivs ganska bra med det eftersom att han gjorde det jäkligt bra.

vi lyckades inte gå till botten med mitt problem, men han ska ringa upp mig senare idag. för en person som jag som är helt tappad när det gäller inställningar med datorer var han den mest pedagogiska, sansade och mest hjälpsamma person jag pratat med. jag tror att det finns hopp för mig & min dator !

m.

Kommentarer
Postat av: K

Hehe det är lugnt gumman, sy nått fint till dig själv istället, har en sån uppblåsbar redan och sån värmegrej :) tack ändå sötis <3

2010-02-25 @ 11:07:09
URL: http://thisiskay.blogg.se/
Postat av: emma svensson :)

svar: okej vad bra :)

2010-02-25 @ 19:43:51
URL: http://eksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0