söndag, igen

2010-02-14

jag vet inte vad som hände riktigt. men igår var jag så där levande död. all heder åt cider; så himla gott, lättdrucket och man blir så där lagom rolig. men när man vaknar dagen efter, torr i munnen och önskar att man inte hade druckit den där sista, är det där sockersöta inte lika populärt.

christofer bjöd på fantastisk stämning och det bästa av allt var att jag fick träffa människor som jag hört så himla mycket om, men förut aldrig träffat. visst är det kul att träffa nya människor ?

gårdagen tillbringade jag och rasmus med fett, socker och film. pizza, lösgodis och batman begins; så stavar vi till bakislördag. som alltid är hans sällskap en fröjd och jag önskar att alla dagar kunde vara så. imorgon är det måndag och då är det åter till vardagen. helt okej ändå, jag har lite att stå i, i veckan. & visst går det fort till det är helg igen ?! tacksamt ? ohja !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0