jag håller mig inomhus

2010-02-02

jag hoppar ur jeansen & i ett par otroligt fula joggingbyxor. idag ramlar det in en ny soffa hos oss & då ska golvet vara nymoppat. snön is killing me ! har någon glömt stänga av en strömbrytare eller vad är det som är fel ? seriöst...jag kliar mig på knoppen & undrar om inte något allvarligt har hänt. (och säg inte global uppvärmning !!!! - jag tror inte på sån smörja längre) snöstorm nummer tre & än är det inte mars. skåningar tål inte stränga vintrar - vi är inte gjorda för sånt här väder...baaah !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nä, nu räcker de faktiskt me snö för denna vintern! tycker jag =)



Visst va hon fin på videon? Världens vackraste! Liknar sin pappa tycker jag... liten rump-nisse-näsa och munnen e på pricken lik!



PUSS!

2010-02-02 @ 18:36:55
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0