fredag !

2010-02-19

jag och rasmus ska ikväll åka till lund för att hitta på handboll. jag är jättejättedålig på handboll och har ingen som helst vetskap om spelets regler mer än att flest mål vinner. i alla fall ska vi titta på lugi och om jag inte har helt fel för mig är det en ganska så framgångsrik klubb så jag håller tummarna för dem.

nu ska jag baka kladdmuffins och sen dra på mig jacka och skor för att sticka hem till rasmus. sam har tydligen tjatat om mig sen han kom hem, mer eller mindre. förhoppningsvis hinner jag träffa honom, men man vet aldrig. lille samsito !

om inget annat, god fredag vänner !
live it up !

m.


Kommentarer
Postat av: linda

sv; tack! gud ja , skoja inte, längtar som bara den! :P

2010-02-19 @ 14:25:18
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0