boooooooost !

2010-02-18

jag sa ju att ni inte skulle få se röken av mig mer igår! jag är dessutom hos rasmus & då känner man sig lite isolerad utan sin egen dator. han har tagit en paus i sitt uppsatsskrivande & kollar på reprisen av sveriges hockeymatch som spelades inatt (?) så jag passar på att blogga nu medan hans dator är ledig.

för tillfället är saker och ting en nerförsbacke. intervjun gick fantastiskt bra & jag får besked inom det närmsta. det är svårt att säga hur bra det gick, men jag kände att min insats var 100procentig och jag varken ångrar eller tycker att jag missade att säga något. mitt självförtroende fick sig en rejäl boost igår & det är just nu tillräckligt, även om ett jobb på ysb skulle vara världens möjlighet.

efter besöket i ystad stack jag med fanny, hem till henne & linus. linus var på jobbet så vi tillbringade ett par härliga timmar med att göra det som vi gör bäst: prata ! jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. jag hade så klart klarat mig, men fanny är en perfekt, några år äldre, tjej som man kan ventillera allt med. och när hennes lillebror får sår i öronen av att lyssna på mig, ja då finns hon där !

kvällen igår tillbringade jag med konfirmander & jag överdriver inte när jag säger att det efter vår träff ringde och surrade i mitt huvud något fruktansvärt. våra små 14åringar är hur kul som helst att ha att göra med & de bjuder på sig själva. jag är för det mesta glad när jag kommer därifrån, men igår var ljudnivån bara så hög att jag hade svårt att somna för att det tjöt i öronen. inte riktigt meningen ?

jag ska fortsätta att hålla torsdag nu, ska bara få iväg några mejl först !
so long babies,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0