armbanden !

2010-02-22

jag hade en förhoppning om att kunna lägga upp lite bilder på mina egen tillverkade armband, men det gick inte så bra. kameran på mobilen gjorde inte dem rättvisa och min gamla kamera verkar inte vilja starta. ni får vänta tills jag kommer över en bättre kamera eller så funkar det kanske bättre i dagsljus - ska prova imorgon igen. hittills har tre tillverkats: ett randbands inspirerat, men ledsen. det är mamma redan speckulant på. ett rockigt med en döskalle och pärlor i svart, vitt och rött. ägare av detta kommer fanny lundborg bli. det sista är sött, i vitt och rosa med en liten love-berlock. om jag hade varit mer en jordgubbsdoftande tuggummiflicka hade det utan tvekan fått pryda min handled. imorgon ska jag göra fler - å, jag älskar att tillverka !

m.

Kommentarer
Postat av: Joppi

jag vill beställa ett! iih vad skoj, jag är lite tuggumibubbel/sommar

2010-02-22 @ 21:08:38
URL: http://www.suedoise.se
Postat av: Svärmoor

Vill också ha!!! Kram

2010-02-23 @ 10:23:03
Postat av: mariaohlin

svärmoor ! jag gjorde ett igår som är turkost/ svart med vita pärlor. det kan passa dig, du som alltid är solbränd :D kram :)

2010-02-23 @ 11:38:15
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0