present

2010-12-05

20 dagar innan julafton och man får paket. det är härligt att flytta hemifrån. så mycket lyckönskningar, så mycket fina grejer. hos svärfar med sambo igår drogs det fram en låda och jag trodde att jag skulle dö. det kunde inte komma mer passande. mitt i julklappsruschen har jag gått och suktat. tänk om jag skulle unna mig själv en klapp (så tänker jag alltid när jag vill ha någonting, som jag inte borde köpa, för att jag redan har så mycket) bara för att jag förtjänar det. jag om någon, är den som minst förtjänar en massa julklappar innan jul. shoppaholicen behöver seriös handledning till bättre köpvanor så här i juletid. i alla fall så fick vi ett tebord igår. ett marockanskt litet tebord med tillhörande 12 glas att ha ljus i. jag slet upp kartongen och monterade ihop det. markus och rasmus kunde inte förstå all denna uppståndelse över ett litet bord. jag antar att det är det som gör mig till den jag är. knäpp, fullständigt !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0