kistan

2010-12-05

m: jag vet vad jag önskar mig i julklapp.
r: vad ?
m: en kista !
r: ehm, okej...du kanske måste berätta vad för sorts kista.

jag har inga planer på självmord, utan jag har hittat kofferten jag drömmer om. eller egentligen, så är den snyggaste, coolaste och grymmaste alldeles för stor och kostar alldeles för mycket. den är inte heller en typisk amerikakoffert -för denna är verkligen en amerikakoffert. det är en kista exakt som amerikas flagga. den är grym. nästan bättre än den jag föreställer mig, men sen finns det också en nytillverkad, i gammal stil som är fantastiskt. den funderar jag på att önska mig i julklapp. jag vet inte om jag vågar skriva vart den finns, så perfekt är den ! fast mitt bekymmer är att den är ny, men ser 200 gammal ut. vilket fejk. jag vill att den ska lukta unket och bära på en historia. det är kanske dags för mig att inse, man kan inte få allt här i världen ?!

m.




Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, så ball igår :) "Vi får kolla på Fonus" :p

Tisdag, hur ser de ut??

puss <3



2010-12-06 @ 00:08:30
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0