13 december

2010-12-13

plötsligt så fick jag en sån oerhörd längtan efter en viss cecilia jönsson. jag räknar från och med nu ner dagarna till på fredag. en galenpanna att filosoferar över livets alla frågor med, wunderbar.

så här i förkylningstider är det lätt att känna sig ofräsch, men nu banne-mej är måttet rågat. håret är risigare än ris och skulle behöva tuktas med stålborste. lite skurpluver och det går att använda som svinto. usch !

åt några förmånga kanel/choklad mandlar. sockerchock ! konstigt nog lär jag somna likt en klubbad säl, det gör jag varje kväll. peppar-peppar, problem med att somna och sova det har jag sällan. dessvärre drömmer jag förbannat knepigt. nyligen strök en bekant med i drömmarnas värld. han blev köttfärssås och det upptäckte vi inte förrän någon fann hans förlovningsring mitt ibland överkokt spagetti.

det där med att tillverka julkort fungerar bara när man har tid. oceaner av tid, det har jag sällan ! imorgon jobbar jag lite extra på eftermiddagen, innan dess ska det tvättas, städas och klippas och klistras. fattar därför det mogna beslutet att det nu därför är tillfälle att släcka ner här och dags för nattning. i will see you there or i will see you on another time,

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha -kan inte låta bli att skratta lite åt köttfärs-drömmen!



Fast iofs, tycker du du drömmer knäppt nu -vänta då till du blir på smällen. My god alltså! Jag trodde vissa mornar att jag blivit tokig på riktigt -fast dom där drömmarna e ju kul att berätta o "tyda" i efterhand! Alltid något :)



puss min lilla julstjärna <3

2010-12-13 @ 23:34:32
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0