[ SKULT ]

2010-08-17

tack sherri på [ SKULT ] för bästa tänkbara service. det var min dyraste klippning någonsin, men värd vart enda öre. massagestolarna i salongen är förövrigt to good to be true, eller ? 45 välbehövliga minuter som jag kommer att leva länge på. jag längtar till håret är slitet igen, för jag har hittat en frisör jag verkligen vill komma tillbaka till ! angående frisyr finns det inte så mycket att berätta. jag är fortfarande långhårig men fräsch. jag blev dessutom positivt överraskad när sherri sa att mitt hår såg friskt ut. själv har jag tyckt att mitt hår sett ut som ett kråkbo. och jag tänker lyda ett gott råd, och låta bli färgning och slingning. min guldton ska jag vara rädd om !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0