jag hatar myggor

2010-08-12

ibland undrar jag vad rasmus egentligen tycker om mig. jag tror nog att han grubblar över om jag inte, trots allt, har någon bokstavskombination. som igår:

jag hatar myggor mer än någonting annat. jag får gigantiska myggbett som jag kliar sönder, det blir ärr och sen känner jag mig ful.

igår nät vi skulle sova hoppade jag till med tidernas ryck- jag hade hört en mygga. ett litet litet litet surr i ena örat och jag var klarvaken. jag bad rasmus tända och sen tittade jag mig om i rummet ihop om att se "den jäveln"- INGENTING.

jag blev givetvis arg och muttrade att jag aldrig skulle kunna somna nu och rasmus såg ganska uppgiven ut. jag tog min mobil och låg i cirka en kvart och lös med den in i väggen. det kliade och stack över hela kroppen och jag kände mig som en buffé, uppdukad för inkräktaren att sätta tänderna (?) i.

tillslut tröttnade jag och rullade in mig i täcket som en koldolme i hopp om att få lite sömn. det tog lite tid för jag låg hela tiden och lyssnade, men odjuret hade liksom försvunnit. ännu har jag inte upptäckt några myggbett, men jag har säkert fått en hel drös. sa jag att jag hatar myggor ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0