ge mig mitt liv tillbaka !

2010-07-10

just nu är saker och ting bara en enda oändligt lång väntan, ja och jobb...i och för sig. men det känns som att man bara går och väntar och ingenting kan göra. veckorna går och ingenting händer. allt det här lägenhetstjatet gör mig så less. ibland känner jag bara för att flytta hem till mamma och pappa igen- det hade vart mycket enklare då. samtidigt är det hemifrån jag vill bo. åh, kan det inte bara lossna ? jag behöver få lite lugn och ro i kroppen. just nu känner jag bara nervositet och ångest. tackvare långa och många arbetsdagar är jag dessutom som en urvriden trasa när jag kommer hem om kvällarna. ge mig mitt liv tillbaka !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0