5/8

2010-08-05

jag och rasmus firade vår två- årsdag med att stressa till kl 18 bion. inception är förövrigt THE MOVIE. sen blev det flottig middag på TIGF- me likey av den enkla anledningen att vi unnade oss något, och det var big time. kvalitet på hög nivå. jag kunde verkligen koppla bort jobb och så vidare. det var me and my baby böjda över buffalo wings, mozarella sticks och quesadillas. inte särskilt romantiskt kanske, men precis så oglamoröst och avslappnat som jag kände för. det känns som kärlek på hög nivå, jag kan alltid vara mig själv.
i love you, rasmus lundborg.



Kommentarer
Postat av: Fanny

GUD vilket fint foto, Aggos. Ni e finast :)

2010-08-08 @ 18:49:51
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0