arga snackarn, gosh - be a mom !

2010-04-08

är det någon där ute som följer katrin zytomierskas blogg ? jag gör det inte, men har seriösa funderingar på att börja göra det bara för att införskaffa mig lite mer kött på benen.

förut tyckte jag att arga snackarn var rapp. hon var tuff och hon var som en fräsch vårbris som rörde om i grytan, men nu när hon bara tjock och dryg. okej, hon är gravid och det är väl trevligt. men jag förstår inte riktigt grejen med att gömma sig bakom sin kanonkula: "åh, jag är så gravid...blabla bla, så därför tänker jag avslöja smaskigt skvaller om varende kotte på sture-p..." what the fuck happend ?

jag gör kanske ett stort misstag i att ens göra ett försök att ha en åsikt om henne, men när hon på torsdagar gästar VAKNA! med the voice är hon bara ett stort skämt och otroligt pinsam.

hon är en låtsasjournalist som vältrar sig i intriger och andra människors högst privata angelägenheter. hon verkar njuta av att rapa skvaller om andra människor. hennes kopp kaffe är inget annat än skitsnack, avundsjuka och brist på respekt för andra människor.

jag är ledsen, men jag förstår inte hennes syfte. hon bedriver en välbesökt blogg, som hon tycker är ärlig, men jag förstår verkligen inte grejen med att så fort ett rykte tagit fart på stan så måste hon göra en grej av det. det värsta är nog att hon sms'ar och ringer rundor till andra- och tredjehandskällor som kanske varit på plats eller värre, pratat med någon som varit på plats och sen blåser hon upp det till värsta grejen i sin blogg, när hela sverige redan kvällen innan kunnat läsa det på nätet eller i någon "vänt i häcken" (inte för att det är mer värt)

jag tycker bara att det är sjukt tråkigt med människor som gör sig kända på att vara skvallertanter. en break-up är väl aldrig kul ? inte ens för kändisar. vad jag vet är inte dessa immuna mot känslor och hjärtesorg. något som förbryllar mig ytterligare är att så fort någon hackar på henne så istället för att konfrontera denna skriver hon en kandidatuppsats med skit om denne på sin blogg.

det är ganska sjukt att en vuxen människa kan bete sig som fjorton. hon väntar dessutom sitt första barn. dags att lämna högstadie-bimbo-korridorsskvaller-fixen bakom sig. baka bullar och jobba med vettiga saker som vettiga mammor gör ! whhhhaaaduup !

m.

Kommentarer
Postat av: cicci

katrin är en människa jag aldrig har tyckt om eller förstått mig på. har vänner som gillar henne, men jag tycker hon är den sorgligaste personen kändis-sverige har just nu.

2010-04-08 @ 12:54:10
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0